Kommentare: 12
  • #12

    Adan (Dienstag, 13 November 2018 17:48)

    Need cheap hosting? Try webhosting1st, just $10 for an year.

  • #11

    Michael Disch (Montag, 15 Oktober 2018 16:09)

    Taufe Chiara Disch:
    Vielen Dank für das tolle Essen und die sehr freundliche Bedienung, war ein wunderschöner Tag. Das ganze Beizli ist wunderschön und heimelig eingerichtet, da fühlt man sich richtig wohl. Empfehle euch gerne weiter, wir kommen gerne wieder.
    Gruass Michael, Stefanie und Chiara

  • #10

    Wismer Armin (Sonntag, 08 Juli 2018)

    70 jahre armin - super party
    mir händ än unvergessliche abig im runggalina gha!
    grillade vom beschte grilleur (christof) und än perfekt
    service, de DJ Teddy isch wi immer in hochform gsi!
    alli mini fründe sind begeistert und i bi sicher,
    uschi wirsch neui gäscht übercho.
    gsehnd üs bald wieder ide bäsebeiz
    glg
    armin + trudy

  • #9

    Bauert Christine (Mittwoch, 30 Mai 2018 10:25)

    Ich durfte mich am 26.5.18 mit der Gruppe des swg Zürich bei Euch verwöhnen lassen. Tip Toper Salat samt feiner Wurst. Gut und schnell. Das Beizli strahlt einen behaglichen geschmackvollen Charme aus, ohne kitschig zu sein. Als ich nun noch die Fotos des Umbaus mir ansah stieg meine Hochachtung für euren Traum. Gratuliere!

  • #8

    Moni gansner (Mittwoch, 09 Mai 2018 18:43)

    Ihr seit spitze....glg moni us larnoz

  • #7

    Quadroni's (Dienstag, 07 März 2017 18:26)

    Liebe Uschi und Team
    Ihr habt uns ein wunderschönes Geburtstagsfest bereitet. Es war alles perfekt - der Apero auf der sonnigen Terrasse, das feine Essen im heimeligen Hofstübli und die nette Bedienung.
    Unsere Gäste waren hin und weg.
    Herzlichen Dank für diesen Traumtag!
    Annelies und Cla

  • #6

    Hedi aus Bayern (Donnerstag, 01 September 2016 17:18)

    Die Lokalität und die Aussicht sind überwältigend! Zum Glück gibts eine genügende Auswahl an feinen "Plättli" und Weinen, damit man auch lange sitzen kann!

  • #5

    Bea (Montag, 10 August 2015 00:06)

    Danka vielmal für dia toll gastfründschaft, das megafeina essa. Miar hends gnossa! Merci vielmal aEE

  • #4

    Bruno (Samstag, 13 September 2014 12:29)

    Viele herzliche Dank am Team vom Runggalina für di vorzüglich Bewirtig und em Kurt Raschle für die Iladig. Es isch en super Nomittag und Obig gsi. Für s'Wätter chönd sie nüt defür!
    Villicht gseht me sich emol wider.

  • #3

    Vroni (Mittwoch, 30 Juli 2014 19:20)

    Hoi Uschi,s ischt würkli en u hübsche Namittag mit der Petra gsi bi Eu .....i chume sicher wieder !

  • #2

    Martha (Freitag, 28 Februar 2014 14:38)

    Äs ischt uu hübsch, im Summer und im Winter!
    I chumma albig wieder gärä. Ä liäbä gruass.

  • #1

    vreneli abem guggisbärg (Mittwoch, 05 Februar 2014 16:47)

    i bi eis mau ds runggalina gsi und när gd nümm hei.
    so gits auso kes vreneli vom guggisbärg meh, nur no es vreneli abem seewiserbärg...
    und ds hansjoggeli cha sech es angers meitschi suechä.